New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

The place to discuss the latest in good music - debate, appreciate, reviews, videos, release information and promotional posts

Moderators: Plexus, jimmy brayks, NSB Mods

Post Reply
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Sun Aug 07, 2011 12:34 pm

Gemini Gee wrote:
mono bkt wrote:i've sold about 1 album and 1 track but it no matters

EMBERS BREAKS !!!!!!!!!!

http://soundcloud.com/mono-bkt​/mono-bkt-embers-breaks
buying them yourself does not count :lol:
xD i didn't buy them myself
DJ Peacefoul if u know him like specialy The pecavi :)
User avatar
El Huracan
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 21812
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:10 pm
Location: Trollpatrol

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by El Huracan » Sun Aug 07, 2011 2:05 pm

mono bkt wrote:
EMBERS BREAKS !!!!!!!!!!
:mix:
User avatar
Techsteppa
Regular
Regular
Posts: 880
Joined: Thu Nov 18, 2010 12:14 pm

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Techsteppa » Sun Aug 07, 2011 4:49 pm

so you've sold only 1 album and 1 track. Please fuck off and never come back online you massive piece of shit!!!!! I hate you and your shitty tunes and most of all your fucking spam everywhere.

Please die in a fire, you don't even realize people is laughing at you. You just keep posting your drivel.

Die piece of shit.
Ren
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 4484
Joined: Thu Dec 15, 2005 3:52 pm
Location: in nic_'s mum!

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Ren » Sun Aug 07, 2011 4:57 pm

So, do you hate mono bkt more than Ag4111 now?
User avatar
Gemini Gee
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 3132
Joined: Mon Dec 01, 2003 5:27 pm
Location: addressing the issues....
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Gemini Gee » Sun Aug 07, 2011 5:06 pm

mono bkt wrote:
Gemini Gee wrote:
mono bkt wrote:i've sold about 1 album and 1 track but it no matters

EMBERS BREAKS !!!!!!!!!!

http://soundcloud.com/mono-bkt​/mono-bkt-embers-breaks
buying them yourself does not count :lol:
xD i didn't buy them myself
DJ Peacefoul if u know him like specialy The pecavi :)
Peacefoul? :lol: :lol: :lol: nope sorry never heard of him/your alter-ego/your mum
STICKY FINGERS

User avatar
Doomo
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 12201
Joined: Tue Jan 10, 2006 12:39 pm
Location: cambridge
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Doomo » Sun Aug 07, 2011 5:38 pm

mono bkt wrote:dont really care about money
and what about the countless hours of your life wasted on spamming the internet to just get one sale?

Perhaps a better strategy would be to give them away, get your music our there and hopefully people will like it and buy future releases?
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Sun Aug 07, 2011 9:36 pm

tetchsteppa aka darktech is the real tetchsteppa wrote:so you've sold only 1 album and 1 track. Please fuck off and never come back online you massive piece of shit!!!!! I hate you and your shitty tunes and most of all your fucking spam everywhere.

Please die in a fire, you don't even realize people is laughing at you. You just keep posting your drivel.

Die piece of shit.
back off old man
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Sun Aug 07, 2011 9:39 pm

Damo S wrote:
mono bkt wrote:dont really care about money
and what about the countless hours of your life wasted on spamming the internet to just get one sale?

Perhaps a better strategy would be to give them away, get your music our there and hopefully people will like it and buy future releases?
don't care i do music nor for money i do it to performe new possibilities and afcourse for my ears, the next year i will start lives then maybe i will release full great quality album whit vocals ect
User avatar
ag4111
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 108375
Joined: Fri Oct 24, 2003 11:11 am
Location: 20%
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by ag4111 » Mon Aug 08, 2011 9:59 am

mono bkt wrote:
tetchsteppa aka darktech is the real tetchsteppa wrote:so you've sold only 1 album and 1 track. Please fuck off and never come back online you massive piece of shit!!!!! I hate you and your shitty tunes and most of all your fucking spam everywhere.

Please die in a fire, you don't even realize people is laughing at you. You just keep posting your drivel.

Die piece of shit.
back off old man
:lol:

These two placenta-lovers should hook up imo
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Tue Aug 09, 2011 6:59 pm

User avatar
mourinho
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 10894
Joined: Wed Dec 17, 2008 4:55 pm

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mourinho » Tue Aug 09, 2011 7:06 pm

Please go away :(
User avatar
Phill 3-Parts
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 3418
Joined: Thu Jan 11, 2007 1:43 pm

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Phill 3-Parts » Tue Aug 09, 2011 7:30 pm


OMFG the pioneer of Embers Breaks has sold out and is now making Dubstep! :cry:

(Embers) Breaks is Dead.

Move along everyone... :violin: :violin:
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Tue Aug 09, 2011 8:41 pm

It's not dead just wanted to do something els after all :)
User avatar
Gemini Gee
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 3132
Joined: Mon Dec 01, 2003 5:27 pm
Location: addressing the issues....
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Gemini Gee » Tue Aug 09, 2011 10:24 pm

mono bkt wrote:It's not dead just wanted to do something els after all :)
Flux better watch out :roll:
STICKY FINGERS

User avatar
JohanSoh
Forum Veteran
Forum Veteran
Posts: 2018
Joined: Sun Oct 19, 2003 9:47 am
Location: Jariten's school for bearded youngsters

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by JohanSoh » Sun Aug 14, 2011 2:58 pm

Phill 3-Parts wrote: (Embers) Breaks is Dead.

Move along everyone... :violin: :violin:
:lol: :lol: :lol:
Johan Soh - Sound of Habib http://www.soundofhabib.com | Soundcloud: http://soundcloud.com/sound-of-habib/
daniella downs wrote:i understand WHY they do it, i just think it's garbage.
User avatar
Lifecycle
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 300
Joined: Wed Mar 23, 2005 10:38 am
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by Lifecycle » Sun Aug 14, 2011 6:09 pm

Image
Image
User avatar
totalcult
Regular
Regular
Posts: 820
Joined: Sat Mar 26, 2005 12:25 pm
Location: Brum
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by totalcult » Mon Aug 15, 2011 9:02 am

Lifecycle wrote:Image
Surely Emberkz would have been cremated though, not buried?
User avatar
mono bkt
Poster-lite
Poster-lite
Posts: 410
Joined: Sun Dec 19, 2010 6:10 am

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by mono bkt » Wed Aug 24, 2011 11:41 am

User avatar
totalcult
Regular
Regular
Posts: 820
Joined: Sat Mar 26, 2005 12:25 pm
Location: Brum
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by totalcult » Wed Aug 24, 2011 12:09 pm

Yes!!!!
You're back!!!!!
User avatar
totalcult
Regular
Regular
Posts: 820
Joined: Sat Mar 26, 2005 12:25 pm
Location: Brum
Contact:

Re: New musical genre/style : '' Embers Breaks ''

Post by totalcult » Wed Aug 24, 2011 12:10 pm

Hey mOno, do you like my Embers Reggae release?
viewtopic.php?f=2&t=150355
?????
Post Reply